Nyt on takana jo toinen agilitykerta IHAH;n tunneilla. Hurjaa meno oli eilenkin. Välillä tuntui, että liikkuvia osia on minulle liikaa. Varsinainen rata koostui hyppyesteistä ja putkista. Harjoiteltiin erilaisia valsseja ja lisäksi oli kontaktien harjoittelua puomilla. Minä olin liikkeellä koko tunnin, jos en ollut radalla jomman kumman koiran kanssa olin kontakteja harjoittelemassa. Nopen kanssa harjoittelimme puomikontaktien lisäksi kontaktia keinulla ja A;lla. Eli harjoittelua koko rahalla. Hyväähän se meille kaikille tekee!

Tässä alla kuitenkin meidän agilitytreeniä pari viikkoa sitten olleesta pihisagilityillasta. Lähdin mukaan molempien koirien kanssa, että saatiin viisi koirakkoa molempiin ryhmiin. Jos ilmoittautuneita olisi ollut enemmän, olisin minä agilitytoimikunnan jäsenenä jäänyt pois joko toisen tai molempien koirien kanssa. Oli kuitenkin hienoa, että pääsimme mukaan. Ohjaaja oli niin hyvä ja kannustava. Jenna Cloander onkin minien suomen mestari!

Kaikki kuvat on ottanut Emmi Keränen.

Noppe valmiina treeneihin.

Taru ja Noppe

Noppe menee reippaasti, mutta seuraa samalla ihanan tarkasti minun ohjeitani.

Noppe vauhdissa ja tarkkana.

Kesse edestä

Kesse takaa

Otin käyttöön uuden koulutuslelun, innostaakseni Kesse. Kessehän innostui; meni pitkin putkea lelua vinguttaen. Tämähän hauskuutti kaikkia!

Ohjaajan vauhdikkaat ohjeet!

Kaksi Kessen vauhdikasta lähestymistä samalle putkelle.

Sisso on muuten meidän kontaktisana.